fredag, april 17, 2009

AERA Torsdag

Hele dagen ble tilbragt på hotellrommet, med frenetisk arbeid på presentasjonen min. Får alltid noia når jeg skal kjøre på engelsk... Selvsagt gikk dette helt fint, jeg startet med mitt paper om pedagogisk praksis og IKT i Finland, Danmark og Norge (soon to come på slideshare), før Sara Howie tok over med en sammenligning av policy og strategiske initiativ i chile og sør-afrika. Alona baruch fra Tel Aviv sammenlignet hebraiske og arabiske skoler i Israel, før Nancy Law snakket om asia vs skandinavia i Sites. Kommentarer fra Ron Anderson. Puh! Etterpå syklet jeg oppover til Hillcrest som er SD's løkka, kanskje, gjennom Balboa Park. nydelig. Herlig mat på Terra, filet mignon med blåskimmelsaus på seng av poteter, californsk sauvignon (Alexander valley cabernet sauvingnon) sjokofondandt og is med espresso og Talisker til dessert! Nam nam etter dager på sandwich-kjøret

Posted by ShoZu

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon